MOCO

How can we help you?

Categories

Payments and Refunds

You don’t need to pay any additional charges when making a payment via MOCO. However, charges may incur in some government payments.
You can scan the QR code available in the stores where MOCO is accepted to make payments from your MOCO account.

You will get an email notification from MOCO and an SMS from your bank every time you make a transaction

Typically the money is refunded instantly; however, in some circumstances, it can take up to 7 days.

Accounts & Settings

You can change your MPIN by tapping on the ‘Forgot MOCO PIN’ on the login screen. You will receive a one-time password (OTP) in your registered mobile number to change the MPIN.
While signing up for MOCO, you sign up with your mobile number; hence you cannot change or update your MOCO ID.

If you are a verified user, you cannot change your image.

However, if you have not verified your account, you can change your profile picture by clicking on the pencil icon inside the ‘Profile’ section.

You can email support@moco.com.np stating the reason for deactivation with a copy of your citizenship or driver’s license.

Yes, you can open a merchant and a user account with the same phone number.
However, to become a merchant, you should have a store, and you can easily be enrolled in the Merchant Management System [MMS] and Merchant portal. To become a user, you can register through the MOCO app.

Rewards and Coupons

MOCO users can earn 1 reward point for Rs. 100 spent.

You can redeem your rewards in the MOCO app.
Your rewards points will remain the same and will not expire.

Product & Services

Yes, you can add VISA credit cards of 20 different banks to MOCO.

As a MOCO user, you can add unlimited VISA debit and credit cards to your MOCO account.

You don’t need to add a balance to your MOCO account; you only have to add your card and pay directly through the app. It just works.

You can add VISA debit and credit cards from the following banks in MOCO:

  • Agricultural Development Bank Limited
  • Citizens International Bank
  • Everest Bank 
  • Garima Bikas Bank Limited
  • Himalayan Bank
  • Jyoti Bikash Bank
  • Kamana Sewa Bikas bank
  • Kumari Bank
  • Laxmi Sunrise Bank
  • Machhapuchchhre Bank
  • Mahalaxmi Bikas Bank
  • Nepal Investment Mega Bank
  • NIC Asia Bank
  • Nepal Bank
  • NMB Bank
  • Prabhu Bank
  • Prime Bank
  • Shangri-la Development Bank
  • Shine Resunga Development Bank
  • Siddhartha Bank 

Security

MOCO is a Nepal Rastra Bank licensed organization with Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) certification.
PCI DSS was created by VISA, MasterCard, Discover, and American Express and is known for its tough security standards.

KYC Verification

As mandated by the Nepal Rastra Bank (NRB), all MOCO users have to fill in the know your customer (KYC) form to perform transactions above Rs. 5,000. Follow these easy steps to become a verified MOCO user:

Step 1: Log into your MOCO account

Step 2: Tap on the profile icon in the top right corner

Step 3: Fill in the KYC form. It will take 24 hours to verify your KYC.

Note: For identification documents, you can upload scanned copies of PP-size photos and both sides of citizenship/license/passport/voter ID.

खण्डहरु

भुक्तानी र फिर्ता

MOCO मार्फत भुक्तानी गर्दा तपाईंले कुनै पनि अतिरिक्त शुल्क तिर्नुपर्दैन।तर, केही सरकारी भुक्तानीहरूमा शुल्क लाग्न सक्छ।
तपाईंले आफ्नो MOCO Account बाट भुक्तानीहरू गर्न MOCO बाट स्वीकृत भएका स्टोरहरूमा उपलब्ध QR कोड स्क्यान गरि भुक्तानी गर्ने सक्नुहुन्छ।
प्रत्येक पटक भुक्तानी गर्दा MOCO बाट email सूचना र बैंकबाट SMS पाउन सक्नु हुन्छ ।
सामान्यतया पैसा तुरुन्तै फिर्ता गरिन्छ; यद्यपि, केही परिस्थितिहरूमा, यसले ७ दिनसम्म लाग्न सक्छ।

एकाउन्ट र सेटिङस्

Log in screen मा रहेको ‘Forgot MOCO PIN’ मा गएर आफ्नो MPIN परिवर्तन गर्न सकिन्छ। MPIN परिवर्तन गर्दा आफ्नो दर्ता मोबाइल नम्बरमा आएको one time password (OTP) MOCO मा रखेपछी] MPIN परिवतर्न गर्न सकिन्छ .
MOCO मा sign up गर्दा, तपाईंको मोबाइल नम्बर प्रयोग भएको हुदा MOCO ID परिवर्तन वा अद्यावधिक गर्न सकिन्न।
प्रमाणित प्रयोगकर्ताले आफ्नो तस्वीर परिवर्तन गर्न मिल्दैन।
आफ्नो नागरिकता वा चालक अनुमतिपत्रको प्रतिलिपिको साथ निष्क्रिय पार्नुको कारण बताउदै support@moco.com.np मा इमेल गर्न सक्नुहुन्छ।

पुरस्कारहरु र कुपनहरु

MOCO प्रयोगकर्ताहरूले प्रत्येक रू १०० को कारोबार गर्दा १ reward point कमाउन सक्नूहुन्छ।
MOCO एपभित्र Home Screen मा रहेको Reward section मा गई विभिन्न पुरस्कारहरु रिडिम गर्न सकिन्छ।
Reward points को म्याद नसकिने भएकोले reward points रिडिम नगरे सम्म उस्तै रहि रहन्छ।

सेवासुविधाहरु

MOCO मा २० वटा बैंकहरुको VISA क्रेडिट कार्डहरू थप्न सकिन्छ ।
MOCO मा सिधैं कार्ड बाट भुक्तानी गर्न मिल्ने भएकोले, MOCO मा ब्यालेन्स हालिराख्नु पर्दैन।
MOCO खातामा ब्यालेन्स थप्नु पर्दैन; आफ्नो कार्ड थप्नु पर्छ र एप मार्फत सिधै भुक्तानी गर्न सकिन्छ।

MOCO मा निम्न बैंकहरुको VISA डेबिट र क्रेडिट कार्डहरू थप्न मिल्छ:

  • कृषि विकास बैंक लिमिटेड
  • सिटिजन्स् बैंक
  • एभरेष्ट बैंक
  • गरिमा विकास बैंक
  • हिमालयन बैंक
  • ज्योति विकास बैंक
  • कामना सेवा विकास बैंक
  • कुमारी बैंक
  • लक्ष्मी सनराइज  बैंक
  • माछापुच्छ्रे बैंक
  • महालक्ष्मी विकास बैंक
  • नेपाल इन्भेष्टमेन्ट मेगा बैंक
  • एनआईसी एशिया बैंक
  • नेपाल बैंक
  • एनएमबि बैंक
  • प्रभु बैंक
  • प्राइम बैंक
  • सांग्रिला विकास बैंक
  • शाइन रेसुङ्गा विकास बैंक
  • सिद्धार्थ बैंक
एउटै फोन नम्बरबाट MOCO Merchant र प्रयोगकर्ता खाता खोल्न मिल्छ। MOCO Merchant बन्नको लागि, व्यापार व्यवसाय गरेको हुनुपर्छ, र सजिलैसँग Merchant Management System [MMS] र Merchant Portal मा दर्ता हुन मिल्छ र प्रयोगकर्ता बन्नका लागी MOCO एप मार्फत दर्ता गर्न मिल्छ।

सुरक्षा

MOCO, Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) प्रमाणीकरण भएको नेपाल राष्ट्र बैंकको इजाजतपत्र प्राप्त संस्था हो।
PCI DSS VISA, MasterCard, AliPay, र American Express द्वारा सिर्जना गरिएको हो र यो कडा सुरक्षा मापदण्डको लागि परिचित छ।

ग्राहकको पहिचान

नेपाल राष्ट्र बैंक को आदेश अनुसार, सबै MOCO प्रयोगकर्ताहरूले रु. ५,००० भन्दा माथिको कारोबार गर्नका लागि ग्राहक पहिचान वा Know Your Customer (KYC) फारम भर्नुपर्छ।

प्रमाणित MOCO प्रयोगकर्ता बन्न यी सजिलो चरणहरू पालना गर्नुहोस्:

चरण १: आफ्नो MOCO खातामा लग इन गर्नुहोस्

चरण २: शीर्ष दायाँ कुनामा प्रोफाइल आइकनमा ट्याप गर्नुहोस्

चरण ३: KYC फारम भर्नुहोस्। तपाईंको KYC प्रमाणित हुन अधिकतम २४ घण्टा लाग्नेछ ।

नोटः ग्राहक पहिचानको लागि, तपाईंले पासपोर्ट साइज फोटोको स्क्यान गरिएको फोटो र नागरिकता/सवारीचालक अनुमतिपत्र /पासपोर्ट/मतदाता परिचयपत्र कुनै एकको, दुबै पट्टिको फोटो अपलोड गर्नुपर्ने हुन्छ।

Interested merchants need to fill out the Merchant Onboarding form that is available for download in our Business Website, you will also need to provide a copy of your company registration certificate and a copy of your PAN/VAT certificate. For more information, you can call us on our Toll-Free number (16600112212), mobile number 9851186252, or email us at merchant@moco.com.np.
MOCO’s QR code is the only Unified QR in Nepal. The QR code accepts payments from AliPay, NepalPay, SmartQR, Union Pay, and VISA.
Most mobile banking apps are now NepalPay integrated and can now scan to pay in MOCO’s Unified QR. As per Nepal Rastra Bank’s directive, all banks should enable NepalPay.
The cost is dependent on the network through which the transaction is conducted. As of now, it is free of cost for NepalPay and China Union Pay. For AliPay and VISA, the Service Fee is 1.2% for Domestic Transactions and 2.2% for international transactions.
All transactions are settled on T+1 basis except for VISA transactions which are settled on T+2 basis. This means that the transaction amount will be deposited into your bank account 1 day after the transaction date. Settlement may be impacted due to local bank holidays and international holidays.
The transaction amount will be settled on your bank account connected with the MOCO’s QR code.
You can check your transaction reports on MOCO’s web-based Merchant Portal. This portal provides you with real-time transaction information and settlement status.
Once you become a MOCO Merchant, you will receive an email that will provide your login details and link to the MOCO Merchant Portal. You can log in to the MOCO Merchant Portal here: merchant.moco.com.np/report
You will receive an SMS and an email notification after every transaction. You can also view the transaction status in the merchant Portal.
In such cases, you can log in to the MOCO Merchant Portal to check the transaction report. If the transaction details are shown in the report, then the transaction was successful.
Yes. To request email or phone number change you can call us at 9851186252 to or send us a change request email to merchant merchant@moco.com.np.
Yes. To request the bank details change you can call us at 9851186252 or send us a change request email to merchant@moco.com.np.
मर्चेन्ट बन्न इच्छुक व्यापारीले हाम्रो मर्चेन्ट वेबसाइटमा डाउनलोडको लागि उपलब्ध मर्चेन्ट अनबोर्डिङ फारम डाउनलोड गरेर भर्नु पर्ने हुन्छ। तपाईंले आफ्नो कम्पनी दर्ता प्रमाणपत्रको प्रतिलिपि र तपाईंको PAN/VAT प्रमाणपत्रको प्रतिलिपि पनि उपलब्ध गराउनु पर्छ। थप जानकारीको लागि, तपाईंले हामीलाई हाम्रो टोल-फ्री नम्बर (16600112212), 9851186252 मा कल गर्न सक्नुहुन्छ वा merchant@moco.com.np मा इमेल गर्न सक्नुहुन्छ।
MOCO को QR कोड नेपालको एकमात्र एकीकृत QR हो जसले AliPay, NepalPay, SmartQR, Union Pay र VISA बाट भुक्तानीहरू स्वीकार गर्दछ।
अधिकांश मोबाइल बैंकिङ एपहरू NepalPay मा एकीकृत भइसकेका छन्। त्यसैले MOCO को युनिफाइड QR मा अधिकांश मोबाइल बैंकिङ एपहरूबाट स्क्यान गरि भुक्तानी गर्न सकिन्छ। नेपाल राष्ट्र बैंकको निर्देशन बमोजिम सबै बैंकले NepalPay लाई अनिवार्य सक्रिय गर्नुपर्नेछ ।
लागत लेनदेन सञ्चालन गरिएको नेटवर्क मा निर्भर गर्दछ। अहिले, यो NepalPay र China Union Pay को लागि निःशुल्क छ। AliPay र VISA को लागि, सेवा शुल्क आन्तरिक लेनदेनको लागि 1.2% र अन्तर्राष्ट्रिय लेनदेनको लागि 2.2% निर्धारण गरिएको छ।
सबै लेनदेनहरू T+1 (मतलब लेनदेनको रकम कारोबारको भएको १ दिन पछि) सेटल गरिनेछ भने VISA बाट गरिएको लेनदेनहरू T+2 (मतलब लेनदेन रकम कारोबारको भएको २ दिन पछि) सेटल गरिनेछ। स्थानीय बैंक बिदा र अन्तर्राष्ट्रिय बिदाका कारण सेटलमेन्ट प्रभावित हुन सक्छ।उक्त सेटलमेन्ट अर्को दिन गरिनेछ ।
लेनदेनको रकम MOCO को QR कोडसँग जोडिएको तपाईंको बैंक खातामा सेटल गरिनेछ।
तपाईंले MOCO को वेब-आधारित मर्चेन्ट पोर्टलमा आफ्नो लेनदेन रिपोर्टहरू जाँच गर्न सक्नुहुन्छ। यो पोर्टलले तपाईंलाई वास्तविक समय लेनदेन जानकारी र सेटलमेन्टको स्थितिको जानकारी प्रदान गर्दछ।
एकचोटि तपाईं MOCO मर्चेन्ट बन्नु भए पछि, तपाईंले एउटा इमेल प्राप्त गर्नुहुनेछ जसमा तपाईंको लगइन विवरणहरू र MOCO मर्चेन्ट पोर्टलको लिङ्क प्रदान गरिएको हुन्छ। तपाईं त्यहाँबाट MOCO मर्चेन्ट पोर्टलमा लग इन गर्न सक्नुहुन्छ।
तपाईंले प्रत्येक लेनदेन पछि एसएमएस र इमेल सूचना प्राप्त गर्नुहुनेछ। तपाईंले मर्चेन्ट पोर्टलबाट पनि लेनदेनको स्थिति सफल भएको छ वा छैन भन्ने हेर्न सक्नुहुन्छ।
यस्तो अवस्थामा, तपाईले लेनदेन रिपोर्ट जाँच गर्न MOCO मर्चेन्ट पोर्टलमा लग इन गर्न सक्नुहुन्छ। यदि लेनदेन विवरण रिपोर्टमा देखाइएको छ भने, लेनदेन सफल भएको थियो भन्ने बुझ्नुपर्छ।
तपाईंले आफ्नो इमेल ठेगाना वा फोन नम्बर अवश्य परिवर्तन गर्न सक्नुहुन्छ। तपाईले परिवर्तन गर्न हामीलाई 9851186252 मा कल गर्न सक्नुहुन्छ वा हामीलाई merchant@moco.com.np मा परिवर्तन गर्न अनुरोध गरि इमेल पठाउन सक्नुहुन्छ।
तपाईंले आफ्नो MOCO QR कोडमा रहेको बैंकको विवरणहरू अवश्य परिवर्तन गर्न सक्नुहुन्छ। तपाईले परिवर्तन गर्न हामीलाई 9851186252 मा कल गर्न सक्नुहुन्छ वा हामीलाई merchant@moco.com.np मा परिवर्तन गर्न अनुरोध गरि इमेल पठाउन सक्नुहुन्छ।

Still need help?

We’re available from 7:00 am to 10:00 pm, everyday.

still need help

मोकोबाट आफ्नो समस्या समाधान गर्नुहोस् ।

हाम्रो सपोर्ट टिम हरेक दिन बिहान ७ बजेदेखि बेलुकी १० बजेसम्म उपलब्ध छ ।

 थप प्रश्नहरूको लागि, कृपया टोल-फ्री नम्बर: 16600112212, वा 01-5970055 मा हाम्रो support team मा सम्पर्क गर्न  सक्नुहुनेछ] ।

still need help